SOM TOURISM
SOM Tourism va ser un grup turístic que abraçava des de la gestió hotelera, la restauració i la consultoria turística.
En aquest període vaig desenvolupar una multitasca a escala creativa, que em va fer partícip de projectes tan variats com, vídeos promocionals, logotips de marques turístiques per a pobles que encara ara perduren, senyalística i també promoció a nivell de marca.
Eines: InDesign, Photoshop, Illustrator, After Effects, 3d…
MATERIAL OPERATIU
Per la gran varietat d’edificacions i línies de negoci que abraçava el grup turístic SOM, la retolació dels diferents locals era una tasca important tant a l’hora de ser creatiu com per seguir una línia estilística reconeixible per al client com a les persones alienes.
ROTULACIÓ
Per la gran varietat d’edificacions i línies de negoci que abraçava el grup turístic SOM, la retolació dels diferents locals era una tasca important tant a l’hora de ser creatiu com per seguir una línia estilística reconeixible per al client com a les persones alienes.
UNIFORMITAT
Per la gran varietat d’edificacions i línies de negoci que abraçava el grup turístic SOM, la retolació dels diferents locals era una tasca important tant a l’hora de ser creatiu com per seguir una línia estilística reconeixible per al client com a les persones alienes.
PAPERERIA
La papereria com també la cartelleria era una de les grans senyes identificatives del grup SOM, tant per colors com per iconografia, quasi sempre representada per pictogrames i figures de pal.
KNOW & FEEL
Know & Feel és un programa d’activitats que realitzaven els hotels amb l’objectiu de cercar “l’autenticitat i l’essència” del lloc. A través, de la figura del «feeler» s’introdueix als visitants, a partir de diverses activitats, en els coneixements d’elements propis de l’illa. Aquesta tasca es duia a terme de dues maneres diferents:
1. Tallers i activitats culturals i tradicionals. Els clients varen poder conèixer i realitzar: Herbes de Mallorca, amb col·laboració de Licors Moyà. El vi de Mallorca amb una mostra de vins de petits cellers (només tast). L’oli de Mallorca amb col·laboració D.O. Oli de Mallorca (tast i taller de pa amb oli). Les olives a Mallorca (tast de diferents tipus i preparacions), etc…
2. Excursions pròpies amb els nostres clients a peu o en bicicleta per conèixer paratges naturals, com la Punta de n’Amer, es coll Baix i Cala Morlanda, alguns dels mercats tradicionals de la zona. També hi va haver una especial promoció del poblat talaiòtic de s’Illot, situat al costat de l’hotel SOM Fona, amb el qual es realitzà un taller de confecció i tir amb fones.
GRAND SUMMER PARTY
La Grand Summer Party va ser un esdeveniment de SOM, realitzat l’any 2016 en el qual a través d’una festa es va donar a conèixer algunes de les marques que componien el grup SOM TOURISM. El treball realitzat va ser el de creació de la imatge gràfica (anys 20), diverses peces de motion gràfics per donar a conèixer l’esdeveniment i el muntatge del photocall a imitació d’un ascensor.
El següent vídeo és un resum de la festa de producció externa


